نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 15:29

امید آفرینی و بیان دستاوردهای نظام در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد

استاندار ایلام گفت: ایجاد امیدآفرینی واقعی در بین مردم، بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و نیز جهاد تبیین در دستور کار اصحاب رسانه و مطبوعات استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،  حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز سه شنبه در دیدار با دست اندرکاران و اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی رویش های تازه و شناختن افراد دانست و گفت: این رسالت بزرگ را پیشکسوتان و بزرگان رسانه استان باید بر دوش بکشند و تقبل کنند.

وی افزود: بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ، ایجاد امیدآفرینی واقعی در بین مردم و جهاد تبیین در دستور کار اصحاب رسانه و مطبوعات استان قرار گیرد.

استاندار ایلام گفت: دشمن با تمام ابزار و امکانات رسانه ای برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کار آمده اما با نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی و حضور مردم این توطئه ها نقش بر آب شده است.

بهرام نیا گفت: هدف و رسالت جشنواره ابوذر باید بر مبنای شناسایی استعدادها و رویش های جدید در عرصه رسانه باشد ، همانطور که انقلاب اسلامی به دنبال رویش های جدید به جای ریزش هاست.

وی ادامه داد: حکم پدرانه عفو عمومی رهبر فهیم انقلاب در مورد فریب خوردگان جریانات اخیر برگرفته از همان هدف مهم جذب رویش های جدید به بدنه انقلاب است.

استاندار ایلام  با بیان این که  ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره ابوذر امیدوار کننده و به معنای غنای بالای این جشنواره در نزد اهالی رسانه استان ایلام است تصریح کرد: استان با وجود جمعیت کم ، محدودیت جغرافیایی و سایر ویژگی‌ها، حرف های بسیاری برای گفتن در مقیاس ملی ، رقابت با استان های بزرگ و کلان شهرها در عرصه رسانه ای دارد.

بهرام نیا گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات در عرصه خبر و تحلیل باید با توجه به ظرفیت های متعدد موجود از برخی از استان های برخوردار و کلان شهرها جلوتر و جریان ساز باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1048499

مهمترین اخبار ایران و جهان: