نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 14:56

فرصت خدمت به مردم محدود است

فرماندار فریدن گفت: برای پیشرفت شهرستان در کنار مردم و به همراه مردم با هم­دلی و هم‌افزایی تلاش خواهیم کرد تا اتفاقی که شایسته شهرستان است فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن در آیین تکریم و معارفه بخشدار زنده رود شهرستان فریدن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: پذیرفتن مسؤولیت یک توفیق الهی است و پذیرش مسؤولیت به معنای وظیفه‌ای خطیر است که باید از خود گذشت تا آن را به سرانجام رساند.

وی افزود: مسندها زمانی ارزش پیدا می‌کنند که بتوان در آن جایگاه در جهت مسیر الهی و حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های نظام و انقلاب گام برداشت و برای مردم خالصانه خدمت کرد.

عباسی با اشاره به این سخن که « ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» تأکید کرد: آن چیزی که برای خدمتگزاران واقعی خواهد ماند، همین خدمت به مردم است و اگر انسان بتواند جایگاهی در دل مردم ایجاد کند و خدمتی صادقانه انجام بدهد، آن زمان این پست‌ها و مسندها ارزش پیدا می‌کنند.

فرماندار فریدن با بیان اینکه پست و مسند به‌مانند حیات انسان می‌ماند، تأکید کرد: انسان زمانی که دنیا را ترک می‌کند از خداوند می‌خواهد که بازگردد تا بتواند دوباره زندگی کند و کارهای نیکش را افزایش دهد اما دیگر این کار محقق نخواهد شد، بحث انجام خدمت و گرفتن مسؤولیت نیز به همین صورت است.

وی ادامه داد: افراد نیز زمانی که به پایان خدمت خود می‌رسند، شاهد این هستند کارهای باقی‌مانده و می‌خواهند به عقب بازگردند خدمتی انجام بدهند اما باید بدانیم تا وقتی‌که آن پست را داریم  باید به مردم خدمت کنیم و کاری انجام بدهیم زیرا فرصت‌ها سریع تمام می‌شود.

عباسی اظهار داشت: ما خدمتگزاران در کشور باید به گونه‌ای به مردم خدمت کنیم که شرمنده شهدا نباشیم زیرا این پست‌ها و مسند‌ها از آن‌ها به ما امانت رسیده و اگر امانت‌دار صادقی نباشیم باید در آخرت پاسخگوی آنان باشیم.

فرماندار فریدن با تاکید بر اینکه این مردم به‌واقع لایق خدمت کردن هستند، افزود: ما مردمان بسیار خوب، نجیب و بزرگواری داریم در شرایطی که دشمن سعی بر ایجاد ناامنی، اغتشاش و افزایش تحریم‌های ظالمانه دارد، امسال نیز شاهد بودیم مردم دعوت ولی‌فقیه خود را لبیک گفته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باشکوه شرکت کردند.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد دولت در بازه زمانی یک‌ساله گفت: سهمیه ایجاد اشتغال در فریدن هزار و ۶۶ نفر بوده که ما بیش از این سهمیه تاکنون شغل ایجاد کردیم و در اثبات این موضوع می‌توانیم محل اشتغال و تسهیلات را به‌صورت شفاف در اختیار رسانه‌ها قرار بدهیم.

عباسی ادامه داد: سهمیه قیر ما ۱۸۰ تن بود اما توانستیم با پیگیری‌ بخش‌های مختلف بیش از هزار تن قیر برای شهرستان تأمین کنیم و در اکثر روستاها بحث جدول‌بندی و آسفالت انجام شد.

فرماندار فریدن خاطرنشان کرد: برای پیشرفت شهرستان در کنار مردم و به همراه مردم با هم­دلی و هم‌افزایی تلاش خواهیم کرد تا اتفاقی که شایسته شهرستان است فراهم کنیم.

به گزارش فارس، در جلسه آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش زنده رود،  عباس نصیری به‌عنوان بخشدار بخش زنده رود شهرستان فریدن معرفی شد.

پایان پیام/۳۶۴۹/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1063655

مهمترین اخبار ایران و جهان: