نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 15:16

جزئیات بزرگ‌ترین جشن نور در کشور با عنوان «تهران زیبا»

مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تشریح جزئیات بزرگ‌ترین جشن نور کشور با عنوان «تهران زیبا» گفت: ۳۰ گروه هنری برای برگزاری این رویداد همکاری داشته‌اند.

علی صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در خصوص بزرگ‌ترین جشن نور کشور با عنوان «تهران زیبا» گفت: این جشن نور به‌مناسبت ایام و اعیاد شعبانیه و استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در قالب طرح برنامه خدمت انجام می‌شود.

مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: این جشن، بزرگ‌ترین رویداد نوری در کشور است که در آن قصد بود تا با طراحی و ساخت المان‌های جدید، اتفاق بزرگی را رقم بزنیم و اگر این روال ادامه داشته باشد و تکرار شود، می‌تواند تبدیل به یک برند شهری برای شهر تهران شود.

وی با بیان اینکه در طراحی المان‌ها از موضوعاتی هم‌چون طبیعت، انسان، شادی و نشاط ایده گرفته شده و حدود ۱۰۰ المان طراحی شده است، گفت: در ساخت این ۱۰۰ المان، ۳۰ گروه هنری با ما همکاری داشته‌اند و در برگزاری این جشن با سازمان زیباسازی مشارکت داشته‌اند.

صارمی با بیان اینکه این جشنواره در ضلع شرقی پارک ملت خواهد بود، اظهار کرد: این جشنواره از امشب تا عید سعید فطر از ساعت ۱۸ تا ۲۴ برپا است و شهروندان می‌توانند از این محل بازدید داشته باشند.

مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین در پایان اظهار کرد: طی روزهای آتی کمپینی نیز برنامه‌ریزی خواهد شد تا تصاویر ثبت شده از سوی اشخاص مورد بررسی قرار گیرد و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076855

مهمترین اخبار ایران و جهان: