نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 20:43

۲ هزار و ۲۴۶ زوج قمی از سال قبل در نوبت دریافت وام ازدواج هستند

قم- معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: ۱۲ هزار و ۴۷۶ نفر سال گذشته وام ازدواج خود را از طریق بانک‌های مختلف دریافت کردند و ۲ هزار و ۲۴۶ زوج نیز همچنان در نوبت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم مقیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت هفته ازدواج جشن بزرگ ازدواج با مشارکت خیرین و تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند در استان قم برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم عنوان داشت: در سال ۱۴۰۱ در استان قم ۱۸ هزار و ۷۵۰ مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات ازدواج داشته ایم که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۷۶ نفر وام خود را از طریق بانک‌های مختلف دریافت کردند و ۲ هزار و ۲۴۶ زوج نیز همچنان در نوبت هستند.

وی با بیان اینکه استان قم سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ در رتبه پرداخت تسهیلات تنزل داشته و به جایگاه پنجم رسیده است افزود: مجموع تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۷ هزار میلیارد تومان بوده است.

مقیمی در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت امسال نیز اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت طرح از سوی کانون‌های مساجد ارائه شد و اداره کل ورزش و جوانان نیز در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203411

مهمترین اخبار ایران و جهان: