نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 15:16

بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ تحمیلی شدند

اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در دوران دفاع مقدس بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ شدند و این رفتار نزد خداوند متعال پاداش خاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز چهارشنبه ضمن دیدار با خانواده شهید ربیعی اظهار کرد: همه انسان‌ها مسافر هستند و روزی باید بروند و زمان آن نزد پروردگار معلوم است، اما شهدا را خداوند متعال انتخاب می‌کند.

وی افزود: میان کسانی که مدتی را در دنیا زندگی و فوت می‌کنند با کسانی که برای امنیت، آسایش و آرامش مردم جان می‌دهند، هزاران فاصله است، همانند شهید ربیعی که پاداش آن نزد خداوند بی حد است.

سردار رادان ادامه داد: چند روز قبل همکاران ما در پاسگاه مرزی تا آخرین نفس برای امنیت کشور ایستادند و هرچقدر دشمن از آنان خواست تسلیم شوند، نشدند.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: وقتی کسی به عنوان شهید انتخاب می‌شود خداوند به واسطه مهربانی یک شعاع زیادی از مجموعه‌های مختلف (خانواده، همسایگان، دوستان و همکاران) را سهیم می‌کند برای اینکه اثر وجودی شهید باز بماند و عنوان مدال شهادت ظهور کند.

وی ادامه داد: اطرافیان و همکاران شهدا در روز قیامت می‌توانند مورد شفاعت واقع شوند به شرط انجام وظیفه، همانند تلاش پدر برای فرزند شهید تا همانند شهید پرورش یابد و یا خدمت به پدر و مادر شهید که در حقیقت نوعی شرف است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نکته مهم این است که انتخاب مسیر زندگی باید عنایت خداوند در آن باشد و به اعتقاد بنده خداوند به شهید ربیعی توجه داشت و آن را انتخاب کرد و خوب است همه ما دعا کنیم به برکت وجود شهیدان عاقبت ما ختم به شهادت شود.

سردار رادان با بیان اینکه وقتی آدم شرف سرباز وطن بودن را پیدا کرد بار معنوی آن بالا است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ شدند، زیرا ایمان همه نیاز مادی را کنار می‌گذارد و این رفتار نزد خداوند متعال پاداش خاص دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252611

مهمترین اخبار ایران و جهان: