نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 08:26

بازدید سرپرست حجاج ایرانی از روند ارائه خدمات شبانه‌روزی در مدینه

سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست زائران ایرانی، امروز با حضور در درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در مدینه منوره، در جریان ارائه خدمات درمانی به زائران قرار گرفت و از خدمات بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت به زائران قدردانی کرد.

در جریان این بازدید سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: درمانگاه شبانه روزی هلال‌احمر در هتل امجاد السلام مدینه مشغول ارائه خدمات درمانی به زائران به صورت ۲۴ ساعته است.

وی افزود: ۳ مطب هم فعالیت ۸ ساعته در هتل‌های محل استقرار زائران در مدینه دارند.

مرعشی ادامه داد: در مکه با ورود زائران که از ۳ شب پیش آغاز شده تیم پزشکی هلال‌احمر در درمانگاه‌های شبانه روزی، در محل استقرار زائران و هم در بیمارستان مرکزی فعال هستند.

گفتنی است؛ در ۶۵ هتل مرکز اقامت زائران ایرانی پزشک عمومی مستقر است. در حج تمتع امسال، ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال و تعداد قابل توجهی از زائران ایرانی با بیماری‌های فشار خون، قند خون و دیابت مواجه هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1257899

مهمترین اخبار ایران و جهان: