نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 14:27

اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است و این در حالی است که این وزارتخانه بیشترین فعالیت در حوزه جوانان را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان ظهر امروز در چهاردهمین رویداد ملی همنا (هم افزایی نهادمند اجتماعی جوانان) که با حضور مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان استان در همه ی زمینه ها نخبه هستند و در طول سالیان سال در سطح کشور حائز رتبه‌هایی شدند و از هر لحاظ خوب عمل کردند.

وی اضافه کرد: جوانان ما در سمن‌ها با منابع مالی اندک اقدامات بزرگی انجام داده و در حاشیه شهرها و در زمینه مقابله با مواد مخدر آسیب‌های اجتماعی کمک کرده‌اند.

جولایی خاطرنشان کرد: اعتبارات حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان اندک است و این در حالی است که این وزارتخانه بیشترین فعالیت در حوزه جوانان را دارد.

وی گفت: هیچ دستگاهی در استان به حوزه جوانان کمک نمی‌کند و همه باید بدانند فقط این دستگاه متولی حوزه جوانان نیست و همه مسئولیت دارند. 

سلیم کریمی، جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  کردستان اظهار داشت: شکل‌گیری سمن‌ها  با سختی روبرو است و این افراد گاهی ناامید می‌شوند.

وی با بیان اینکه ثبات سیاست‌های اجتماعی در هر کشوری  باعث  همدلی مردم می‌شود، افزود: عدم ثبات سیاست‌های اجتماعی و سینوسی کار کردن لطمه زیادی به سمن‌ها وارد می‌کند.

سلیمی افزود: در حوزه اجتماعی کشور خوب کار نشده و همدلی بین جوانان و مردم جامعه در طول سالیان اخیر کاهش یافته است و باید اعتبارات ویژه‌ای برای این مهم در قانون بودجه دیده شود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249455

مهمترین اخبار ایران و جهان: