نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 19:51

پوششی///هندبال باشگاه‌های آسیا| النجمه بحرین عنوان قهرمانی را به دست آورد

دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار فینال مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷ شنبه ۲۰ خرداد ماه بین تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی نزدیک و حساس که تا دقایق پایانی مساوی بود، نماینده قطر با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ با پیروزی به رختکن رفت.

در نیمه دوم نماینده بحرین تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد و در پایان بازی با تساوی ۲۲ بر ۲۲ به پایان رسید و به وقت اضافه رفت.

در پایان وقت‌های اضافه دو تیم به تساوی در عدد ۲۶ رسیدند تا ضیافت پنالتی‌ها مشخص کننده قهرمان باشد، در پایان تیم النجمه بحرین با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ الدحیل قطر را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

پیش از این نیز، دیدار رده‌بندی از ساعت ۱۵ بین تیم‌های الریان قطر و الکاظمه کویت در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان برگزار شد، در نیمه نخست با برتری الریان قطر با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به ‌پایان رسید.

در نیمه دوم نماینده قطر اختلاف را بیشتر و در پایان با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ الکاظمه کویت را شکست داد تا در رده سوم این رقابت‌ها قرار بگیرد.

به گزارش فارس، مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از ۱۰ تا ۲۰ خرداد ماه به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان برگزار شد و تیم‌های سپاهان و شهیدشاملی کازرون از ایران حضور داشتند که به ترتیب ششم و هشتم شدند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1275911

مهمترین اخبار ایران و جهان: