نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:35

پزشکان باید در درمانگاه‌ها حضور فعال و مستمر داشته باشند

خرم‌آباد- سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: پزشکان باید در درمانگاه‌های استان حضور فعال و مستمر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش بیرانوند امروز یکشنبه در جلسه با رؤسا و مدیران بیمارستان‌های لرستان، اظهار داشت: بحث تأمین سلامت آحاد مردم در اولویت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان قرار دارد و این افتخار را داریم که در حوزه سلامت خدمتگزار مردم هستیم و این امر مانند امنیت مردم نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

وی اولویت بندی ها در معاونت درمان را با توجه به دستورالعمل‌های صادره از وزارت بهداشت دانست و گفت: امروز مبحث ارجاع سطح یک به سطح دو بسیار مهم است و در این راستا با توجه به شیوه نامه‌های وزارتی خود را مکلف می‌دانیم که از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهره ببریم.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: در ادامه ارائه خدمات درمانی به دنبال فعال کردن بخش‌های خصوصی برای خدمات سطح دوم هستیم.

بیرانوند در ادامه، افزود: باید پزشکان در درمانگاه‌ها حضور فعال داشته باشند و کار بیماران بدون وقفه و مستمر در راستای خدمات سطح دو انجام شود و در جهتی دیگر اعتبار بخشی و تعرفه گذاری پرستاری را باید رؤسا، مدیران و مسئولان بیمارستانها جدی بگیرند و در راستای ارتقای درجه اعتبار بخشی، رؤسای بیمارستانها تلاش‌های خود را افزایش دهند تا کیفیت خدمات به مردم روند صعودی خود را همواره طی کند.

وی بیان داشت: رؤسای بیمارستانها موظف هستند که شیفت‌های چندگانه را از نزدیک رصد کنند و با مشکلات مردم و مراجعین در مجموعه بیمارستانی خود بیشتر آشنا شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277699

مهمترین اخبار ایران و جهان: