نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 15:16

حفظ ارزش‌ها رمز پیروزی کشور مقابل سلطه‌گران است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به خباثت‌های متعدد دشمنان علیه ملت ایران، گفت: حفظ ارزش‌ها رمز پیروزی کشور مقابل سلطه‌گران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح دو شنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که در سپاه جوادالائمه خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: برای احیای ارزش‌ها، عزت و عظمت دینی با تحمل تمام سختی‌ها و اهدای خون شهدا ثابت کردیم که قدرت ما بر پایه ایمان و اطاعت از رهبری است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: رشادت‌ها و دلاور مردی‌های ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مبین این است که قدرت‌های سلطه نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی با اشاره به شرایط کشور قبل از وقوع جنگ تحمیلی، افزود: قدرت‌های سلطه برای رسیدن به منافع خود دست به هر کاری می‌زدند تا ما را تضعیف کنند.

حسین نژاد تصریح کرد: دشمنان با ترور شخصیت‌های تأثیر گذار نظام و یا تجزیه طلبی درصدد آسیب رساندن به این کشور بودند اما ایستادگی مردم ایران پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر به تغییر استراتژی دشمنان شد.

استاندار خراسان شمالی رمز پیروزی کشور در مقابل قدرت‌های سلطه را حفظ ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب بدان معنا است که در کنار این قدرت‌های سلطه قدرت دیگری در حال رشد است.

وی حفظ مقاومت و ایستادگی را در سایه وجود رهبری عنوان کرد و گفت: در سایه رهبری می‌توانیم بر قدرت‌های پوشالی پیروز شویم تا جایی که به عنوان یک ابرقدرت اسلامی، دشمنان در مقابل نظام ما تعظیم خواهند کرد.

حسین نژاد تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری را پاسخی به تحریم‌ها و فشارهای دشمنان دانست و افزود: با اتحاد و انسجام زمینه‌های ناامیدی دشمنان را فراهم خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1230311

مهمترین اخبار ایران و جهان: