نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 12:48

دو پروانه ساخت صادر شد/ «فسیل» سازی ادامه دارد

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با دو فیلم‌نامه موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم‌نامه‌های: «جلبک» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی سیدابراهیم عامریان و کارگردانی کریم محمدامینی و «لاک پشت» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

سید ابراهیم عامریان اولین در حال اولین تجربه نویسندگی خود با «جلبک» است، تهیه‌کننده‌ای که در حال حاضر کمدی «فسیل» را روی پرده دارد، فیلمی که به زعم منتقدان با پیروی از داستانی تکراری و کمدی سخیف به فروش قابل توجهی دست یافته است.

روزگاری مجید مجیدی در سال ۱۳۷۹ گفته بود:«گوش بداریم که صدای پای ابتذال به راحتی به گوش می‌رسد. آن چه روزگاری به درست یا به غلط با واژه‌ فیلمفارسی می‌خواندیمش، ‌دوباره سر و گوشی می‌جنباند، تابلوهای رنگارنگی که فقط در کار فریب چشم‌هایند و با اندیشه و آگاهی بیگانه‌اند، دوباره در سر چهارراه‌ها حاضر می‌شوند. ترانه‌خوانی‌های کوچه و بازاری، عشق‌های کاغذی و لحن‌های کلاه مخملی دوباره در فیلم‌ها ظاهر می‌شوند.»

همچنین کریم امینی فیلم سینمایی «شهر هرت» را هم به تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش با پخش «پارسا فیلم» در نوبت اکران داشته و بعد از «سه‌کام‌حبس» اکران خواهد شد.

بهمن کامیار هم آخرین بار سال 1396 «در وجه حامل» را به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی تولید کرده بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1241611

مهمترین اخبار ایران و جهان: