نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 19:35

برپایی جشن ولادت حضرت معصومه (س) در مراکز قرآنی ساری

ساری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) گفت: جشن ولادت این حضرت و دختران درپایگاه ها و مراکز قرآنی شهرستان برپا می شود.

حجت الاسلام حسین زارع در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه اظهار داشت" همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه که به نام روز دختر نامگذاری شده است، با تلاش و همت پایگاه دختران سلیمانی برنامه‌های جشن ولادت و سرود در این مراکز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ مرکز قرآنی در شهرستان فعالیت دارند، گفت: در این مراکز نیز برنامه‌های دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیره حضرت فاطمه معصومه (س) بر لزوم الگوگیری دختران و بانوان از سیره و منش این بانوی بزرگوار تاکید کرد و گفت: دختران برای مصون ماندن از آسیب‌ها باید از سیره و روش این حضرت بیاموزند و آن را در زندگی خود به کار گیرند.

حجت الاسلام زارع اخلاق، احترام به بزرگترها، عبادت و بندگی در راه حق و غیره را از جمله سیره و منش این بانون بزرگوار بیان کرد و گفت: اگر دختران به این سیره عمل کنند از آسیب‌ها در امان خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225655

مهمترین اخبار ایران و جهان: