نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 17:06

صنعا یورش صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی را محکوم کرد

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تداوم یورش صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی و برگزاری « راهپیمایی پرچم» را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن یورش صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی و برگزاری راهپیمایی پرچم، تأکید کرد که این راهپیمایی احساسات فلسطینیان را جریحه‌دار می‌کند.

روز پنج‌شنبه(دیروز) همزمان با برگزاری راهپیمایی جنجالی موسوم به «پرچم» رژیم صهیونیستی نزدیک به ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش آوردند.

در بیانیه وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن آمده است که در سایه اقدامات تحریک‌آمیز دشمن صهیونیستی، روزهای آینده شاهد پیآمدهای فاجعه‌بار در اراضی اشغالی و چه بسا در منطقه خواهد بود و دشمن صهیونیستی مسئول آن است.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، در این بیانیه از سکوت جامعه جهانی در برابر این تجاوزات صهیونیست‌ها انتقاد شده و آمده است که دشمن صهیونیستی هرگز دست از تجاوزات علیه ملت فلسطین برنمی‌دارد مگر اینکه با پاسخ قوی، بازدارنده و مقابله به مثل زور در مقابل زور مواجه شود.

در بیانیه مذکور درباره انفجار اوضاع در اراضی اشغالی هشدار داده شده و از اجلاس سران عرب در عربستان سعودی خواسته شده است تا موضع قدرتمندی در قبال این تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها اتخاذ کند.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن همچنین بر اقدام عربی-اسلامی مشترک با استفاده از راهکارهای اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک و حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1223355

مهمترین اخبار ایران و جهان: