نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 11:53

نماینده دامغان: حضور مسؤولان قضایی سمنان بین مردم مشهود نیست/ زخم‌های کهنه را چاره کنید

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مسؤولان عالی قضایی استان سمنان بین مردم مشهود نیست و دستگاه قضایی باید زخم‌های کهنه را در استان سمنان چاره کند.

علی‌اکبر علیزاده‌برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، به موضوع اقدامات قوه قضاییه در استان سمنان اشاره و ضمن قدردانی از زحمات انجام‌شده در این راستا تصریح کرد: متأسفانه حضور مسؤولان عالی قضایی استان سمنان بین مردم مشهود نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دیدار با رئیس کل دادگستری استان سمنان، برخی انتظارات را همچون حضور ایشان و کارکنان این دستگاه بین مردم از جمله در نماز جمعه مطرح کردم.

علیزاده‌برمی بیان کرد: چرا مسؤولان عالی قضایی استان سمنان مثل رئیس قوه قضاییه در کشور که سفرهای استانی دارد، به شهرهای مختلف استان سر نمی‌زنند؟ بنده سه سال و اندی است که نماینده مردم هستم؛ اما یک‌بار این عزیزان را در نماز جمعه دامغان ندیده‌ام!

وی تصریح کرد: نمی‌دانیم مسؤولان عالی قضایی استان سمنان به جاهای دیگر تشریف برده‌اند یا خیر؛ اما یک‌بار حضور آنها را در دامغان ندیده‌ام و به ایشان پیشنهاد داده‌ایم از آنجا که حضورشان بین مردم اطمینان‌بخش است و می‌فهمند که قوه قضاییه حامی آن‌هاست، به این امر بیشتر توجه کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور رئیس کل دادگستری استان سمنان را بین صنعتگران و تولیدکنندگان نمی‌بینیم. حضور این عزیزان در کارخانه، نشست با مسؤولان صنعتی و رفع مشکل آن‌ها و بیان مشکل توسط آن‌ها و بعد پیگیری توسط باید بیشتر شود.

علیزاده‌برمی بیان کرد: همان کاری که در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه قضاییه انجام می‌شد، باید ادامه یابد و بعضی از زخم‌های کهنه در استان وجود دارد که توجه مسؤولان قضایی در این زمینه بسیار به مردم امید می‌دهد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233099

مهمترین اخبار ایران و جهان: