نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 21:50

اعلام قیمت مصوب مرغ/ فروش مرغ بالاتر از 73 تومان تخلف است

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مبنای تعزیراتی مرغ زنده از مرغداری، ۴۴ هزار تومان است در غیراینصورت به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند، گفت: هر کسی مرغ را بیشتر از ۷۳ هزار تومان بفروشد، باید تعزیر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در جلسه تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان که به صورت وبینار با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته تلاش‌های فراوانی در بحث تنظیم بازار از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران انجام شد و امنیت غذایی به معنای واقعی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچکس اجازه ندارد قیمت مرغ را بالاتر از ۷۳ هزار تومان عرضه کند و از امروز قیمت بیشتر از این به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: از امشب بازرس در ورودی هرکشتارگاه خواهیم گذاشت و کشتارگاه‌ها باید قیمت را اعلام کنند و قیمت بالاتر از ۷۳ هزار تومان تخلف است.

وی تصریح کرد: علت افزایش قیمت مرغ، عدم تمکین مرغداران به فروش مرغ با قیمت مصوب است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهادکشاورزی مازندران با بیان اینکه کشتارگاه‌های مازندران مرغ مورد نیاز را تامین نمی‌کنند، گفت: از امشب ۵۰ درصد تولید هر کشتارگاه باید به تهران ارسال شود.

جعفری با بیان اینکه مبنای تعزیراتی مرغ زنده از مرغداری، ۴۴ هزار تومان است در غیراینصورت به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند، افزود: هر کسی مرغ را بیشتر از ۷۳ هزار تومان بفروشد، باید تعزیر شود.

انتهای پیام/ ۸۶۰۳۵/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201155

مهمترین اخبار ایران و جهان: