نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 15:51

اولویت استان زنجان احداث مدارس در شهرک‌های اقماری است

استاندار زنجان با بیان اینکه نیاز است تا دارایی‌های راکد دولتی مولد‌سازی شده و تبدیل به دارایی‌هایی شود که نیازمند آن هستیم، گفت: استانداری اولویت‌ها را به خوبی احصا کرده و یکی از اولویت های بزرگ استان زنجان احداث مدارس در شهرک‌های اقماری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در جلسه کارگروه مولدسازی استان زنجان که با حضور حسین قربانزاده، معاون وزیر اقتصادی و دارایی برگزار شد با بیان اینکه نیاز است تا دارایی‌های راکد دولتی مولد‌سازی شده و تبدیل به دارایی‌هایی شود که نیازمند آن هستیم، اظهار داشت: نسبت به اتفاقات و محدودیت‌های ایجاد شده آگاه هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه یک سری دغدغه‌هایی در راستای موضوعات مولد‌سازی وجود دارد، افزود: وقتی بخواهیم به طور سیستمی یک اقدامی انجام شود باید انگیزه ایجاد کنیم، بنابراین تا زمانی که انگیزه ایجاد نشود کار بسیار سخت پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: استانداری اولویت‌ها را به خوبی احصا کرده و یکی از اولویت‌های بزرگ استان زنجان احداث مدارس در شهرک‌های اقماری است.

افشارچی تاکید کرد: باید شورای برنانه‌ریزی نقش ویژه برای تصمیم‌گیری داشته باشد. اما متاسفانه معمولا اختیارات متمرکز نیست.

استاندار زنجان گفت: ما مشتاق انجام تهاتر هستیم اما باید روی این موضوع بحث کارشناسی شود، با این وجود به مولد‌سازی نیز به عنوان یک فرصت خوب نگاه می‌کنیم.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238055

مهمترین اخبار ایران و جهان: