نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 20:38

قاتل فراری دختر زنجانی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش سخت و بی‌وقفه کارآگاهان ویژه و در کمتر از 24 ساعت قاتل فراری دختر زنجانی دستگیر شد.

به گزارش حبرگزاری فارس از زنجان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با تلاش سخت و بی‌وقفه کارآگاهان ویژه و در کمتر از 24 ساعت قاتل فراری دختر زنجانی دستگیر شد.

این فرد که دیور دختر 23 ساله زنجانی را در یکی از شهرک‌های زنجان با اسلحه کمری به قتل رسانده بود پس از این اقدام متواری شده بود که در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

 

جزئیات  قتل دختر 23 ساله زنجانی

سرهنگ محمد علی آدینه لو،  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در مورد جزئیات این اتفاق اظهار داشت: حوالی ساعت 16  روز دوشنبه اول خرداد برابر اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرک گلشهر کاظمیه بلافاصله عوامل انتظامی و اکیپی از کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی 23 ساله اهل و ساکن زنجان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده است. 
وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدین حاضر قاتل یک مرد تقریبا 40 ساله است که با اسلحه کلت کمری به سر مقتول شلیک و از محل متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در خاتمه عنوان کرد: دستگیری قاتل در دستور کار بوده و گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234155

مهمترین اخبار ایران و جهان: