نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 16:46

مکان تخلیه نخاله‌های ساختمانی در کرمانشاه ساماندهی می‌شود

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم با پیگیری و برنامه ریزی قابل حل است، گفت: مکان تخلیه نخاله‌های ساختمانی در کرمانشاه ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آمویی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات دهستان‌های قره‌سو و درودفرامان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ساکنان روستاهای اطراف کرمانشاه وجود نخاله‌های ساختمانی در مسیر تردد و روستاهای محل زندگی شأن است.

وی با اشاره به اینکه در چهار نقطه در شهر کرمانشاه برای دپوی نخاله‌های ساختمانی مشخص شده، افزود: خودروهای حمل نخاله نیز به جی‌. پی‌. اس مجهز می‌شوند تا تردد آنها ثبت شود و شاهد تخلیه نخاله‌ها در حریم جاده‌ها و مناطق مسکونی نباشیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات مطرح شده در این جلسه توسط نمایندگان دهستان‌های قره‌سو و درودفرامان، خاطرنشان کرد: وضعیت رودخانه قره‌سو، بوی نامطبوع کارخانه بازیافت، نخاله‌های ساختمانی، راه‌های روستایی، آن تن‌دهی تلفن همراه و پوشش شبکه‌های تلویزیونی از جمله این مشکلات است.

آمویی بیان کرد: وضعیت رودخانه قره‌سو با تکمیل تصفیه‌خانه کرمانشاه بهتر خواهد شد و برای بوی نامطبوع بازیافت نسبت به پیگیری تغییر وضعیت کارخانه بر اساس نظر کارشناسان در رابطه با نصب فیلتر یا نوسازی تجهیزات خواهیم بود.‌

آمویی با اشاره به اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان کرمانشاه، گفت: بهسازی راه‌های روستایی دهستان‌های قره‌سو و درودفرامان توسط اداره راهداری در حال انجام است که اعتبارات این پروژه با پیگیری نماینده کرمانشاه در مجلس محقق شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221155

مهمترین اخبار ایران و جهان: