نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 12:37

استخر دانش‌آموزی ایلام در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: استخر دانش‌آموزی شهر ایلام با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، صبح چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استخر دانش آموزی شهر ایلام با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد. 

وی افزود: این پروژه به مساحت یک هزار و ۶۴۷ متر مربع است که دارای زمین چمن دانش آموزی و همچنین یک زمین ذخیره نیز جهت استفاده ایجاد شده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام یادآور شد: این پروژه یکی از مصوبات رئیس جمهور است که قرارداد آن در اسفند سال ۱۴۰۰ منعقد شد. 

وی عنوان کرد: این مجموعه یکی از استانداردترین استخرهای استان است که امکانات لازم جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی در سطح ملی نیز در این مجموعه فراهم شده است. 

حمره بیان کرد: استخر مذکور به صورت ۲ کاسه برای دانش آموزان و بزرگسالان طراحی شده است و تلاش شده محیطی کاملا ورزشی و ایمن جهت استفاده فرهنگیان و دانش آموزان در این استخر فراهم شود. 

وی در پایان با بیان اینکه در تلاشیم این مجموعه به یک دهکده المپیک دانش آموزی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: یک مجموعه رفاهی جهت اسکان نیز در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655560

مهمترین اخبار ایران و جهان: