نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 15:58

خراسان‌جنوبی با 16 غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری+ تصویر

خراسان‌جنوبی با 16 غرفه در هفدمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور یافت.

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته امروز با بیش از ۹۰۰ غرفه در ۲۰ سالن با حضور رئیس جمهور، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و مدیران استان‌ها افتتاح شد.

در رویداد که از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، صنعت‌گران و هنرمندان این حوزه از سراسر کشور حضور دارند.

خراسان جنوبی نیز در این دوره از نمایشگاه با پاویونی به مساحت ۴۱۴ مترمربع با ۱۶ غرفه، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری ۱۱ شهرستان خود می‌پردازد.

در این نمایشگاه، طیف وسیعی از خدمات گردشگری ازجمله تورهای داخلی و خارجی، ویزا و بیمه مسافرتی، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و موارد مرتبط با حوزه سلامت و... ارائه می‌شود.

روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، ونزوئلا، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا، سریلانکا و... ازجمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

گروه‌ها و شرکت‌های گردشگری از شهرهای مسکو، کازان و سن‌پترزبورگ و از کشورهای مالزی، تاجیکستان، اندونزی، تایلند، عراق، تونس و ازبکستان نیز به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

این رویداد بین‌المللی، فرصتی عالی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان صنعت گردشگری، عقد قراردادهای تجاری و رونق این صنعت در ایران است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669116

مهمترین اخبار ایران و جهان: