نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 23:44

عضویت کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه رایگان شد

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و پاسداشت مقام مادر و زن روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه عضویت برای مادران و تمامی بانوان در سراسر کتابخانه‌های عمومی رایگان است.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، ضمن عرض تبریک ولادت دخت نبی اکرم و پاسداشت مقام مادر و زن اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر عضویت برای مادران و بانوان در تمام کتابخانه‌های عمومی سراسر استان کرمانشاه در روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه سال جاری رایگان شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه باید در روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه با مراجعه به سایت www.samanpl.ir و دریافت کد تخفیف می‌توانند نسبت به عضویت در کتابخانه موردنظر خود اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با تصریح این‌که اعتبار کد تخفیف تا پایان دی‌ماه سال جاری است، عنوان کرد: مادران و بانوان به‌عنوان اصل مهم کانون خانواده باید بیشتر از افراد جامعه کتاب بخوانند، لذا کتاب‌خوانی در اصل فرزند پروری و تربیت افراد آینده‌ساز جامعه که در خانواده رشد می‌کنند یکی از اصول مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در استان کرمانشاه تعداد ۸۴ باب کتابخانه فعال داریم که بیش از ۸۶ هزار نفر از جمعیت استان عضو این کتابخانه‌ها هستند، همچنین از این آمار تعداد ۱۵ هزار و ۳۶۳ نفر زنان بالای ۲۰ سال هستند.

*عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه


پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624816

مهمترین اخبار ایران و جهان: