نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 12:53

آزادی ۱۷ زندانی زنجانی به مناسبت «روز پدر»

مدیر کل زندان‌های استان زنجان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان‌های زنجان از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت فرارسیدن سالروز فرخنده و با سعادت میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و بزرگداشت روز پدر و با مساعدت خیرین و نیکوکاران فهیم زنجانی، ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان از زندان آزاد شدند.

حجت اسلام والمسلمین بنیادی، مدیرکل زندان‌های زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری و تلاش حداکثری در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان، و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) ۱۷ نفر از زندانیان استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد ۲ نفر از آنها زن و ۱۵ نفر مرد بودند، افزود: این زندانیان با میزان بدهی ۵۵ میلیارد ریالی از طریق گذشت شکات، آورده محکومین، قبولی اعسار، کمک‌های ستاد دیه و کمک ۲ میلیارد ریالی خیرین در این ایام مبارک از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه ستاد دیه استان و به همت خیرین نیک اندیش زنجانی از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

حجت‌الاسلام بنیادی در پایان از همت بی نظیر نیکوکاران استان زنجان قدردانی و مساعدت حداکثری مردم استان را در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خواستار شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648160

مهمترین اخبار ایران و جهان: