نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 18:32

تحقق ۱۱۰ درصد ی سهم اشتغال در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، گفت: سهم اشتغال تاکنون در مازندران ۱۱۰ درصد محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری بعد از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار  ورفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی اظهار کرد: دستگاه‌ها اقدامات شاخص را به رسانه‌ها اعلام کنند تا مردم از خدمات صورت گرفته دولت مطلع شوند.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، افزود: تحقق سهم اشتغال تاکنون در مازندران ۱۱۰ درصد محقق شده است و جز استان‌های برتر هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از پایش و صحت‌سنجی اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات حوزه اشتغال باید در سامانه درست وارد شود.

باقری ادامه داد: در سال جاری اعتبار مشاغل خانگی ۱۱۰ میلیارد تومان بوده که با توجه عمکرد خوب استان در جذب، این اعتبار به ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی از صدور حدود ۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان خبر داد و افزود: مازندران در حوزه تحقق اشتغال و اعتبارات مشاغل خانگی جز استان‌های برتر هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: با توجه به تاکیدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهاد تبیین ویژه مدیران و کارکنان جدی گرفته شود.

باقری در پایان خواستار توجه ویژه دستگاه و بانک‌ها به توسعه بخش تعاون شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641316

مهمترین اخبار ایران و جهان: