نیوز سیتی!
29 اسفند 1402 - 12:30

وزیر بهداشت: بیمارستان‌ها باید حافظ کرامت مردم باشند

وزیر بهداشت با بیان این که هدف اصلی ما باید ایجاد بیمارستانی در تراز تمدن اسلامی، ایران و جمهوری اسلامی باشد، گفت: بیمارستان‌ها باید دوستدار خانواده باشند و‌ کرامت مردم باید حفظ و رعایت شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی در نشست رؤسای بیمارستان‌های منتخب استان‌های تهران و البرز که در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: مدیر یک مجموعه حیاتی مانند بیمارستان، باید فرآیندها و نیازها را به خوبی بشناسد تا بتواند با منابع محدود، بهترین خدمات را ارائه کند.

وی افزود: توقع مردم برای دریافت خدمات کیفی بالا و از طرفی، منایع ما اندک و محدود است، بنابراین مدیریت منابع، اهمیت قابل توجهی دارد که باید با شرایط و ظرفیت‌های موجود تنظیم شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما باید ایجاد بیمارستانی در تراز تمدن اسلامی، ایران و جمهوری اسلامی باشد.

عین‌اللهی، مؤلفه‌هایی مانند مدیریت منابع انسانی، پاسخگویی، ارتقای بهره‌وری، ایجاد شفافیت، پایبندی به اخلاق، معنویت‌گرایی، رعایت حریم خصوصی بیماران، حضور جهادی و میدانی در صحنه و رعایت استانداردها را از مؤلفه‌های ایجاد بیمارستان در تراز تمدن اسلامی، ایرانی و جمهوری اسلامی ذکر کرد.

وی یادآور شد: بیمارستان‌ها باید دوستدار خانواده و کرامت انسان‌ها باشند و‌ کرامت مردم باید حفظ و رعایت شود.

وزیر بهداشت با ذکر مثالی بیان کرد: باید مدیریت کیفیت را سرلوحه قرار داد، چرا که گاهی با تغیییر یک فرآیند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

عین‌اللهی در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس، دشمن در خاکریزها قابل مشاهده بود اما در حال حاضر و در جنگ نابرابر اقتصادی، هدف‌های دشمن و ابزار آن تغییر کرده است و در چنین شرایطی باید در مقابل دشمن با هوشیاری و درایت عمل کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1688560

مهمترین اخبار ایران و جهان: