نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 15:52

طرح علمی تربیتی «رویش» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح علمی – تربیتی «رویش» در 27 کانون فرهنگی هنری منتخب مساجد استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: ۲۷ کانون فرهنگی هنری منتخب مساجد استان آمادگی خود را برای اجرای طرح علمی – تربیتی «رویش» اعلام کرده‌اند و تلاش می‌کنیم این طرح در مناطق محروم و کم برخوردار استان برای حمایت از دانش آموزان برگزار شود.

وی افزود: این طرح به صورت کاملاً رایگان در مساجد استان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند برای تقویت دروس پایه از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح با هدف جذب نوجوانان به مساجد و ارتقای علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی با برگزاری کلاس‌های تقویتی درسی و برنامه‌های تربیتی در مساجد منتخب استان اردبیل اجرا می‌شود.

آمون خاطرنشان کرد: این طرح برای دومین سال پیاپی به همت مدیران کانون‌های مساجد اجرا می‌شود و استقبال دانش‌آموزان از این طرح بسیار خوب است.

وی یادآور شد: در کنار برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های تربیتی متناسب با سنین نوجوانان نیز تدارک دیده شده تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای فرهنگی و تربیتی این قشر باشیم.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636260

مهمترین اخبار ایران و جهان: