نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 13:41

نمایشگاهی با ۴۵ غرفه به مناسب دهه فجر در ایلام راه‌اندازی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: امسال در دهه فجر نمایشگاهی با ۴۵ غرفه راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی چراغی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه در نشست کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر گفت: ۲۵ کمیته با فعالیت‌های گوناگون توسط ستاد دهه فجر استان فعال هستند.

وی افزود: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی هر ساله از دستگاه‌های برتر ستاد دهه فجر استان بوده که معمولاً بیشترین و بهترین خدمات توسط این کمیته تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام چراغی پور ادامه داد: امسال در دهه فجر نمایشگاهی با ۴۵ غرفه به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی خواهد شد که کمیته‌های عضو ستاد دهه فجر حضور موثری در این غرفه‌ها خواهند داشت.

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان ایلام نیز در این نشست گفت: دستاوردهای نظام برای قشر محروم ارزشمند است. بی‌تردید تبیین اهداف و ره‌آوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به ویژه مستضعفین از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تشریح خدمات نظام به مردم است و دستگاه‌های اجرایی استان باید از چنین فرصتی برای معرفی خدمات خود به مردم استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای آگاه کردن مردم از خدمات نظام، ارائه گزارش خدمات انجام شده به مردم از طریق رسانه‌ها و شناساندن این خدمات به مردم در فرصت‌های مختلف است.

مرادی خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های اشتغالزایی مددجویان، افتتاح مسکن مددجویی، توزیع سبدهای معیشتی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، توزیع پک های فرهنگی، توزیع جهیزیه و بازدید از حداقل ۲۰۰ خانواده مددجو و بررسی مشکلات آنان از جمله خدمات کمیته امداد در این مناسبت خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639660

مهمترین اخبار ایران و جهان: