نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 09:55

رشد ۴ برابری اعتبارات حوزه آب‌وفاضلاب لرستان در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: اعتبارات مصوب شرکت آبفا استان در دولت سیزدهم ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که از رشد ۴ برابری برخوردار است.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به رشد ۴ برابری اعتبارات آب و فاضلاب لرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و برنامه دولت سیزدهم در حمایت از پروژه‌های آبفا ظرف ۲۹ ماه گذشته ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

به گفته وی از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده تاکنون ۱۷۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال مالی بخش قابل توجهی از این اعتبارات تخصیص پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با اشاره به اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی، استانی و ردیف‌های متفرقه به استان ابلاغ شده است، گفت: با توجه به اینکه در تمام شهرستان‌های استان پروژه فعال داریم، در صورت تخصیص اعتبار شاهد افزایش شاخص بهره‌مندی آب و فاضلاب خواهیم بود.

اکبریان با بیان اینکه شرکت آبفا ۱۰۰ پروژه فعال دارد که بخش زیادی از آنها از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار هستند، اظهار کرد: در بخش روستایی هم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان پیشرفت خوبی در تامین آب آشامیدنی دررسطح روستاهای محروم داریم، تعدادی از این روستاها تامین آب شده و مابقی هم در مراحل پایانی تکمیل است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658560

مهمترین اخبار ایران و جهان: