نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 18:08

ضد انقلاب برای کم اهمیت جلوه دادن انتخابات تبلیغات منفی می‌کند

امام جمعه فردیس گفت: مشارکت در انتخابات اهمیت ویژه ای دارد و پرچم ولایت را برافراشته می‌کند.ضد انقلاب برای عدم مشارکت مردم و بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات تبلیغات منفی گسترده‌ای انجام می‌دهد. باید مراقب باشیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور نشویم.

به گزارش خبرنگار فارس در فردیس، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس در مراسم نمازجمعه امروز این شهرستان، دوری از تظاهر و یکی بودن شعار و عمل را از نشانه های افراد با تقوا دانست و اظهار کرد: شعار باید با عمل یکی باشد. دورویی موجب خشم خداوند است. برخی از ما تظاهر به انقلابی‌گری می‌کنیم اما رفتارمان با حرفمان یکی نیست. 

وی با بیان اینکه  دو رویی از اوصاف منافقین است؛ خطاب به مسوولان گفت: پشت تابلوها و شعارها پنهان نشوید. مطابق با  آنچه خدا و پیغمبر می خواهد رفتار کنید. شعار و عملتان باید یکی باشد. با مقدسات بازی نکنید و با مردم صادق باشید. 

پیام بعثت نقد سکولاریسم است 

نماینده ولی فقیه در شهرستان فردیس، با تاکید بر اهمیت عید مبعث، پیام و پیام آور آن، یادآور شد: عید مبعث بزرگترین تجلی خدا بر بشریت و نفی سکولاریسم است.  امروز بیش از همه زمان‌ها به پیام بعثت نیاز داریم.  در دنیایی که با جنایت صهیونیست‌ها بیش از ۲۶ هزار نفر در غزه  کشته‌شدند و هیچ کدام از حکومت‌ها دم نزدند، بشر نیاز دارد به بعثت و پیام آن رجوع کند.

وی یکی از پیام‌های بعثت را تعلیم و تربیت عنوان کرد و یادآور شد: انگیزه بعثت، نورانی کردن انسان و خروج بشر از ظلمت‌ها، ترویج فضایل اخلاقی، ایجاد عدالت و توسعه عدالت اجتماعی است. سکولاریسم مبنی بر  خروج دین از نظامات اجتماعی است  و بعثت می گوید که مبنای همه قانونگذاری‌ها باید دین باشد. بنابر این بعثت  نقد سکولاریسم است.

رویش نسل جوان در اعتکاف 

حسینی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر نسل جوان در مراسم اعتکاف که اخیرا برگزار شد؛  گفت: آنچه  در مراسم اعتکاف اخیر باعث خوشحالی شد، رویش جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ بود. حدود یک میلیون نفر در  اعتکاف شرکت کردند و که ۹۰ درصد آنهاجوانان  بودند. ۵۰ هزار دانشجو در تهران اعتکاف کردند، بیش از ۱۰ هزار نفر در استان البرز اعتکاف کردند و از این تعداد ۳ هزار نفر  از فردیس بودند که ۶۰ درصد جمعیت معتکفان فردیس را جوانان و دانش آموزان تشکیل دادند. 

تاکید بر مشارکت در انتخابات 

وی با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد:  انقلاب اسلامی  سپیده ظهور و بین الطلوعین و بر اساس آیات و روایات مقدمه ظهور است.  همه باید  مراقب باشیم  سختی ها ما را به دچار شک و عقب نشینی نکند و از آرمان های انقلاب اسلامی دور نشویم.

امام جمعه فردیس با تاکید بر اهمیت انتخابات، یادآور شد:  انتخابات، پرچم ولایت را برافراشته می‌کند. مشارکت در انتخابات اهمیت ویژه ای دارد. ضد انقلاب برای عدم مشارکت مردم و بی‌اهمیت جلوه دادن  انتخابات تبلیغات منفی گسترده‌ای انجام می‌دهد. باید به همه دشمنان انقلاب اسلامی و حریان ضد انقلاب گفت که اگر انتخابات مهم نیست،  پس چرا برای شرکت نکردن در انتخابات تبلیغ می‌کنید؟! 

وی بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات، دعوت دیگران برای حضور گسترده در انتخابات و تحقیق برای انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و آن را پاسخی کوبنده به تبلیغات منفی ضد انقلاب دانست. 

تجلیل  شهردار فردیس به عنوان مدیر جهادی کشور

امام جمعه فردیس در بخش پایانی سخنانش با اشاره به انتخاب محمدرضااحمدی نژاد شهردار فردیس به عنوان مدیر جهادی در همایش ملی مدیران جهادی کشور، گفت: کسب عنوان مدیر جهادی کشور توسط شهردار فردیس افتخاری برای شهر و شهروندان محسوب می شود. چراکه  در بسیاری از شهرها، شهردار یا  اعضای شورا دستگیر و یا برکنار می‌شوند. اما شهردار و شورای اسلامی شهر فردیس پای کار ایستادند و  با حمایت مسؤولان و همدلی مردم  عنوان مدیر جهادی کشور  به دست آمد که برای شهر و شهروندان باعث افتخار است. 

وی افزود: برخی ها گفته‌اند که من باعث انتخاب شهردار به عنوان مدیر جهادی شده ام.  البته من از ایشان به عنوان یک شهردار  متخصص  و کارآمد حمایت می کنم. اما انتخاب ایشان به این سمت کار من نیست.  کسب عنوان مدیر جهادی  به خاطر تخصص،  روحیه خدمتگذاری، اقدامات و خدماتی است که توسط شهردار فردیس  و با حمایت شورا و همدلی مردم اتفاق افتاده است. 

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658116

مهمترین اخبار ایران و جهان: