نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 10:56

توخل: نتوانستیم پاداش عملکرد خوب‌مان را بگیریم/ باید مقابل لاتزیو با برنامه بازی کنیم

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل فرایبورگ شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر از تساوی بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگای آلمان در خانه فرایبورگ به تساوی 2-2 رضایت داد و به نوعی قهرمانی را به بایرلورکوزن تعارف زد، پس از این بازی گفت: ما در نیم ساعت اول خوب بازی نکردیم و با شایستگی در نتیجه عقب افتادیم. در ادامه بازی خوبی از خود در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم و تیم برتر بودیم، اما نتوانستیم پاداش عملکرد خوب‌مان را بگیریم. در نهایت نتوانستیم به پیروزی برسیم، چون فرایبورگ با شانس روی یک شروع مجددی که نمی‌شد دفاع هم کنیم، به گل رسید.

وی افزود: کاملاً واضح بود که ما می‌خواستیم با سطح متفاوتی از عزم و اراده بازی کنیم، اما ما این کار را وقتی گل اول را دریافت کردیم، آغاز کردیم. نیم ساعت اول تا حدودی آشفته بودیم. ما اما در این بازی کارهایی را انجام دادیم که قبلاً هرگز انجام نداده بودیم و قبلاً هرگز در مورد آنها صحبت نکرده بودیم. بحث اراده نبود، ما نیم ساعت اول بی‌پروا بازی کردیم، اما اگر می‌خواهید در خانه فرایبورگ برنده شوید، یک نیمه خوب کافی نیست. ما طوری حمله کردیم درست مثل اینکه دقیقه 85 بود و یک بر صفر در نتیجه عقب بودیم.

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ که حالا شاگردانش باید سه‌شنبه شب در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جبران شکست یک بر صفر بازی رفت مقابل لاتزیو باشند، اظهار داشت: ما برای مدت طولانی این فراز و نشیب‌ها را تجربه کرده‌ایم، بنابراین بعید نیست که سه‌شنبه شب مقابل لاتزیو عملکرد خوبی از خود در طول 90 دقیقه ارائه دهیم. ما به یک عملکرد فوق‌العاده و با برنامه و تمایل به حمله نیاز داریم، مانند عملکرد نیمه دوم‌‌مان در این دیدار و البته عملکردمان مقابل لایپزیگ. ما برای این بازی آماده می‌شویم و سپس باید سه‌شنبه شب عملکرد مدنظرمان را مقابل لاتزیو به نمایش بگذاریم.  

بایرن مونیخ اگرچه با این تساوی یک امتیاز به امتیازات قبلی‌اش اضافه کرد و 54 امتیازی شد، اما در صورت پیروزی بایرلورکوزن صدرنشین در خانه کلن - دیداری که یکشنبه از ساعت 18 به وقت تهران برگزار خواهد شد - اختلاف باواریایی‌ها با صدر جدول به 10 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد و این در شرایطی است که 10 هفته دیگر به پایان مسابقات باقی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1680960

مهمترین اخبار ایران و جهان: