نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 10:33

توزیع ۳۵ سری لوازم خانگی بین سیل‌زدگان آستارایی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده در اثر سیل آستارا گفت: با تلاش‌های انجام شده امروز ۳۵ سری لوازم خانگی و ملزومات زندگی بین خانواده‌های سیل زده آستارایی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجتبی امیریان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان صبح امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده در اثر سیل در شهرستان آستارا اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده امروز ۳۵ سری لوازم خانگی و ملزومات زندگی بین خانواده‌های سیل زده آستارایی توزیع شد.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن تهیه لوازم خانگی برای سیل زدگان آستارایی افزود: ۳۵ سری اقلام لوازم خانگی تهیه شده برای سیل زدگان آستارایی  شامل فرش، یخچال، اجاق گاز و ظروف چینی به ارزش است. 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان با بیان اینکه در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که ملزومات بیشتری در اختیار خانوارهای سیل زده آستارا قرار گیرد، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام همواره در بحران‌ها کنار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای کاهش مشکلات به سیل زدگان، زلزله زدگان و همچنین محرومان دریغ نمی‌کند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643216