نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 12:36

وزیر کشور: در انفجار امروز سراوان ۴ کودک، ۳ زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند کشته شدند

احمد وحیدی درباره انفجار امروز در اطراف سراوان گفت: ۴ کودک، ۳ زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند در این انفجار کشته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص حمله امروز پاکستان در اطراف سراوان سیستان و بلوچستان گفت: اطلاعات دریافتی این است که 4 کودک، 3 زن و 2 مرد که اتباع خارجی بودند در انفجاری که در روستای حدود 3-4 کیلومتری مرز ایران رخ داده، کشته شده‌اند.

 
 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا این حمله از سمت پاکستان بوده یا نه؟، گفت: جزئیات اطلاع‌رسانی خواهد شد و موضع‌گیری رسمی انجام نشده است.
 
به گزارش تسنیم، همچنین در پی حمله صبح امروز پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان، یک مقام آگاه در گفتگو با صداوسیما ضمن محکومیت شدید این حملات گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است.
 
همچنین علیرضا مرحمتی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در این باره گفت: ساعت 4:30 ‌صبح امروز پنجشنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستاهای مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.
 
انتهای پیام/
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1641816

مهمترین اخبار ایران و جهان: