نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 11:27

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۱۱۲ گرفتار در برف و کولاک

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر شامگاه گذشته به ۱۱۲ نفر گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

حکمت‌‌الله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شامگاه یکشنبه گرفتار شدن ۵۰ خودرو در برف و کولاک جاده زنجان – آب‌بر به ندای امداد اطلاع داده شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان ادامه داد: دو تیم عملیاتی همراه با دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج و شمالغرب برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند. 

وی گفت: 50 خودرو با 100 سرنشین در کیلومتر 45 جاده زنجان – طارم(آب‌بر) در گردنه سولی چای به سمت بادامستان گرفتار در برف و کولاک شده بودند. 

هاشمی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی و هدایت خودروها به جاده و مسیر اصلی کردند، افزود: توزیع جیره غذایی خشک( پنج کیلو خرما و 70 بسته بیسکویت) برای این در راه ماندگان نیز انجام و این عملیات نفس گیر در ساعت 23 شب پایان یافت. 

 مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان به عملیات دیگر امدادرسانی اشاره کرد و گفت: همچنین شب گذشته پنج خودروی دیگر با 12 سرنشین در جاده زنجان – چورزق گرفتار کولاک و برف شده بودند که با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر اقدام به رهاسازی خودروها شد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661216

مهمترین اخبار ایران و جهان: