نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 12:48

پیام تسلیت دانشجویان پیام نور در پی شهادت هم‌دانشگاهی خود در کرمان

دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه شهادت شهیده خانم مکرمه حسینی در مسیر گلزار شهدای کرمان که هم‌دانشگاهی خود در پیام نور مرکز کرمان و فعال کانون هلال احمر این دانشگاه بود را در پیامی تسلیت گفتند.

پیام ابراز تسلیت و همدردی دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، در پی این حادثه شهادت سرکار خانم مکرمه حسینی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور کرمان که به عنوان فعال کانون هلال احمر در دانشگاه برای خدمات‌رسانی به زائران حاج قاسم سلیمانی و در این راه به شهادت رسید را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح هست:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و لاتحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا * بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند (به حیات ابدی و) در نزد خدا متنعّم خواهند بود».

در کمال تأسف باخبر شدیم در خیل شهیدان اقدام تروریستی کرمان، دانشجوی عزیز رشته حقوق و فعال کانون هلال‌احمر دانشگاه پیام نور مرکز کرمان، شهیده مکرمه حسینی نیز شهد شیرین شهادت را از دست مطهر حضرت صدیقه طاهره (س) نوشید ونشان داد که فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در بین قشر ارزشمند دانشجو، از همیشه زنده‌تر و جاری‌تر است.

 حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه خود را در غم شما شریک دانسته و این حادثه جان‌گداز را به خانواده‌ی محترم شهیده مکرمه حسینی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسألت داریم

 و سلام‌علیکم و رحمت‌الله و برکاته

دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627360

مهمترین اخبار ایران و جهان: