نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 15:53

هر رای در انتخابات به معنای مرگ بر آمریکاست

استاد حوزه علمیه قم گفت: مردم عزیز ایران روز ۱۱ اسفندماه مانند امروز در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با رأی خود بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با شعار «لبیک یا حسین (ع)» با همه طاغوت به مبارزه برخاست افزود: ایران اسلامی ثابت کرد ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

وی با اشاره به عزت و اقتدار ایران با وجود کارشکنی‌‌های دشمن گفت: ملت ما برای دفاع از آرمان خود یعنی ظلم‌ستیزی و طاغوت‌ستیزی، از ۴۵ سال پیش تا کنون در سخت‌ترین شرایط در راهپیمایی جشن انقلاب حاضر شده‌اند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز ملت ما با شور و شعور حسینی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده‌اند و این راهپیمایی مقدمه‌ای برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ایران مانند امروز در پای صندوق‌های رأی نیز حاضر خواهند شد و به ندای شهدا در دفاع از نظام اسلامی لبیک خواهند گفت افزود: مردم ما با رأی خود بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد‌.

احتشام در پایان از حضور پرشور مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن و دفاع از آرمان‌های انقلاب و اثبات نه به دشمن در عمل تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668260

مهمترین اخبار ایران و جهان: