نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 23:28

گردهمایی مدافعان حرم در گتوند+عکس

همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمایی مدافعان حرم در گتوند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمایی مدافعان حرم در گتوند دیار سردار شهید سرهنگ مقامی برگزار شد.

این برنامه امروز پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1402 همزمان با عید مبعث پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) تالار اجتماعات سپاه گتوند برگزار شد که جمعی مسؤولان استان خوزستان و شهرستان گتوند در آن حضور داشتند.

همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله اهواز، شوشتر، دزفول، اندیمشک و گتوند در گردهمایی مدافعان حرم شرکت کردند.

خانواده معزز شهید محمود مراد اسکندری از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا و از شهیدان مدافع حرم اهواز نیز در گردهمایی مدافعان حرم در گتوند حضور یافتند و یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

همچنین خانواده معظم روحانی شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا و از شهیدان مدافع حرم اهواز نیز در در گردهمایی مدافعان حرم در گتوند شرکت کردند.

خانواده گرامی شهید علیرضا حاجیوند الیاسی از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک نیز در گردهمایی مدافعان حرم در گتوند حضور یافتند.

همچنین در گردهمایی مدافعان حرم به میزبانی شهرستان گتوند خانواده شهید محمد تاج‌بخش نخستین شهید مدافع حرم شهرستان گتوند نیز حضور داشتند و با خانواده‌های دیگر شهیدان دیداری تازه کردند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران و برادر شهیدان محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا در گردهمایی مدافعان حرم در گتوند حضور داشت و دقایقی به سخنرانی پرداخت.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665660

مهمترین اخبار ایران و جهان: