نیوز سیتی!
16 اسفند 1402 - 01:01

ورمزیار: شکست استقلال مقابل مس ترکش اختلاف بین خطیر و نکونام بود/ استقلال قصد برنده شدن نداشت!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد شکست آبی‌پوشان برابر مس رفسنجان در جام حذفی ترکش اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی بوده است.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: دست‌کم گرفتن هر تیمی می‌تواند خیلی تبعات داشته باشد، به خصوص اینکه بازی جام حذفی باشد. در لیگ برتر فرصت جبران دارید، ولی در جام حذفی این شرایط وجود ندارد. کادر فنی و بازیکنان استقلال می‌توانستند بهتر از این کار کنند، اما شکست بدی خوردند. استقلال در بازی با مس انگار قصد برنده شدن نداشت و اگر بازی 120 دقیقه نیز طول می‌کشید، استقلال باز هم به گل نمی‌رسید.

 

وی با اشاره به اختلاف بین علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: قبلاً صحبت‌هایی انجام دادیم که پیامدهای آن را در بازی با مس دیدیم. شکست به مس در جام حذفی ترکش اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی بود. بهتر است از این به بعد اختلاف‌ها را کنار بگذارند و به فکر بازی‌های باقیمانده لیگ باشند. شکست برای هر تیمی در هر شرایطی پیش می‌آید و بهتر است نکونام و تیمش بازی با مس را فراموش کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین در مورد دیدارهای پیش روی آبی‌پوشان برابر استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خوزستان به مراتب سخت‌تر از دربی است و باید با ترکیب کامل بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم. مطمئنم در صورت کسب سه امتیاز در دیدار برابر استقلال خوزستان، تیمِ نکونام در دربی راحت‌تر نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682860

مهمترین اخبار ایران و جهان: