نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 10:05

هدف ملیکا اثبات توانایی‌ دختران ایرانی بود

مادر ملیکا محمدی در مراسم تشییع وی حاضر شد و درباره زندگی او و اهدافش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مراسم تشییع و وداع با پیکر ملی‌پوش شیرازی فوتبال بانوان، امروز پنج‌شنبه، هفتم دی‌ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان در آن حضور داشتند، ابتدا غلامحسین پیروانی، پیشکسوت فوتبال شیراز و مداح اهل بیت(ع) دقایقی به مداحی پرداخت و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران به احترام ملیکا محمدی، ملی‌پوش فقید کشورمان توسط گروه موسیقی سپاه فجر استان فارس نواخته شد. 

در ادامه نیز مادر ملیکا محمدی به بیان جملاتی در خصوص دختر خود پرداخت و گفت: ما اینجا هستیم تا زندگی پرطراوت و باشکوه ملیکای عزیزمان را جشن بگیریم، چون زندگی دختر ما اگرچه کوتاه، اما سرشار از علم، الهام و انگیزه بود. 

وی دخترش را انسانی ثابت‌قدم، اهل مخاطره، پرتلاش، بلند پرواز و عاشق زندگی توصیف کرد و سپس به شرح مختصری از زندگی ورزشی و تحصیلی ملیکا محمدی پرداخت.

مادر ملی پوش فقید کشورمان در پایان گفت: دخترم ساکن آمریکا بود و آنجا هم تحصیل می‌کرد و عضو تیم‌های فوتبال بود، اما به ایران آمد تا هم وقت و انرژی خود را صرف افتخارآفرینی برای کشورش کند و هم در کنار هم‌کیشانش، توانایی‌های دختران ایرانی را به اثبات برساند.

به گزارش ایسنا، ملیکا محمدی فوتبالیست ۲۳ ساله و شیرازی تیم خاتون بم بود که بامداد روز یکشنبه، سوم دی‌ماه در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

پیکر این ملی‌پوش فقید کشورمان پس از تشییع در شیراز، به زادگاهش کشور آمریکا خواهد رفت. 

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619516

مهمترین اخبار ایران و جهان: