نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 12:08

استقبال باشکوه سقزی‌ها از پیکر ملی‌پوش سابق موی‌تای کشور

پیکر فریار امینی‌پور ملی‌پوش سابق موی‌تای کشور که به دلیل تصادف در تایلند فوت کرده بود، امروز با استقبال باشکوه سقزی‌ها مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فریار امینی‌پور لژیونر سقزی سازمان وان چمپیونشیپ تایلند و ملی‌پوش سابق تیم موی‌تای کشورمان بیستم دی‌ماه امسال بر اثر تصادف درگذشت.

امینی‌پور ۲۳ ساله، ملی‌پوش سابق موی‌ تای ایران، لژیونر کمپ تایگر و مبارز دسته خروس وزن سازمان وان‌چمپیونشیپ در حادثه تصادف موتورسیکلت در پوکت تایلند درگذشت.

امینی‌پور که در یک قدمی قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری بود، ۴ برد و یک شکست در کارنامه خود داشت و آخرین مبارزه خود را یکم دی ماه در استادیوم بزرگ لومپینی بانکوک برگزار کرد.

وی که یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ایرانی در شرق آسیا بود با غلبه بر حریفان قدرتمندی از جمله هیروکی سوزوکی، فراری فرتکس، رامبولک و پونگسوری نام خود را برای همیشه در تاریخ این ورزش ثبت کرد.

پیکر این ورزشکار فقید امروز با استقبال باشکوه فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و دیگر مسوولان و مردم مواجه شد و پس از مراسم تشییع، پیکر این ورزشکار در آرامستان آیچی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649760

مهمترین اخبار ایران و جهان: