نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 21:55

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در سلماس

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند سارقانی حرفه ای با اعتراف به 95 فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آنها در شهرستان سلماس، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ سامان غنی زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند سارقانی  حرفه ای با اعتراف به ۹۵ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آنها در شهرستان سلماس، خبر داد.

وی اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو درسطح شهرستان سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس  شهرستان  قرار گرفت.

غنی زاده افزود: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات فنی، ۲ نفر سارق سابقه دار و ۲ نفر مالخر محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع  قضائی در عملیاتی غافلگیرانه همگی آنها دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: متهمان در بازجوئی های تخصصی پلیس به ۹۵ فقره سرقت خودرو ومحتویات خودرو اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ غنی زاده در پایان به شهروندان توصیه کرد که با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال و همچنین پارک کردن خودرو در مناطق دارای رفت و آمد، از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663316

مهمترین اخبار ایران و جهان: