نیوز سیتی!
10 فروردین 1403 - 16:41

امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال ترویج فحشاست

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج فساد و فحشا است، گفت: نباید به این مسائل بی‌تفاوت باشیم و با اخلاص و امر به معروف دلسوزانه باید نسبت این مهم توجه داشته باشیم تا در این ایام معنوی بی‌حرمتی صورت نگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رحیم‌آبادی امروز درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی برترین تقدیر مقدور قبل از ظهور است، گفت: امروز بزرگترین رسالت‌مان این است که در زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه شب‌های قدر هستیم که عبادت در آن از هزار ماه برتر است، اظهار کرد: برترین تقدیر ما در این شب‌ها همان آرزوی امیرالمومنین(ع) است که بر زمین ماند یعنی آوردن بشریت بر سر حاکمیت الهی است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه همه ما در اوج قله قدر باید حج یا همان ولی خدا را بخواهیم، افزود: امروز بزرگترین رسالتی که بر عهده ماست همین می‌باشد که در زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) قدم برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حاکمیت مطلقه ولی عصر هر زمان بهترین تقدیری است که خدا دوست دارد بندگانش دنبال کند، تأکید کرد: شب قدر، شب ارتباط با ولایت امیرالمومنین و ائمه اطهار(ع) است.

رحیم‌آبادی یادآور شد: برترین تقدیر این است که تمام جهان به نور محمد و آل محمد(ص) روشن شود و دشمن این را نمی‌خواهد و تلاش می‌کنند دست از دین خود برداریم یا حداقل از خدا و اهل بیت(ع) فاصله بگیریم.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی برترین تقدیر مقدور قبل از ظهور است، تصریح کرد: اما برای حاجی شدن تمام بشریت ولو اینکه به حج نروند از همین مسیر انقلاب اسلامی می‌گذرد.

وی ادامه داد: مسیر شهدای غزه همان مسیر شهدای کربلاست که باید به ظهور ختم شود و با تلاش و ظرفیت باید همه احساس مسئولیت کنیم و واقعیت حاکمیت اسلامی را بگوییم و شبهات اذهان جوانان را رفع کنیم.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج فساد و فحشا است، افزود: نباید به این مسائل بی‌تفاوت باشیم و با اخلاص و امر به معروف دلسوزانه باید نسبت این مهم توجه داشته باشیم تا در این ایام معنوی بی‌حرمتی صورت نگیرد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: با جنایت‌هایی که صهیونیست در غزه انجام می‌دهد هر روز، روز قدس است و باید ریشه این ظالمین غاصب به طور کامل از جهان کنده شود.

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692516

مهمترین اخبار ایران و جهان: