نیوز سیتی!
10 فروردین 1403 - 12:51

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان

رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، از اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان خبر داد و اظهار داشت: شب‌های قدر را در پیش داریم و به منظور استفاده بهتر مردم از اماکن مذهبی محدودیت‌های ترافیکی در اقصی نقاط استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد اجرا می‌شود، ادامه داد: این محدودیت‌ها برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استفاده بهتر و بیشتر از این مراسم پر فیض اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به اینکه در این شب‌ها پلیس راهور با آمادگی کامل، آماده خدمت‌رسانی به همشهریان است، گفت: از مردم عزیز هم درخواست داریم تا با ما همکاری لازم را داشته باشند تا مراسم در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان در محدوده ورودی گلزار شهدای کرمان اعمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت، افزود: در این محدوده در بلوار شهید پورجعفری و خیابان شهید یوسف‌الهی هیچ خودرویی نمی‌تواند به سمت گلزار شهدا تردد کند و مسیرها از دو طرف مسدود می‌شود.

خوشوقت با اشاره به اینکه در بلوار فردوسی شهر کرمان در محدوده تکیه عباسعلی نیز اعمال محدودیت ترافیکی داریم، بیان کرد: این مسیر از محدوده سه راهی سعدی و سه راهی پروین اعتصامی مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه در محدوده خیابان‌های اطراف مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، گفت: در این محدوده از مسیر جنوب به شمال رفت به مصلی از سمت تقاطع بلوار پاسداران به سمت میدان عاشورا ورود ممنوع می‌شود.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692416

مهمترین اخبار ایران و جهان: