نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:28

دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با ستاد انتخابات همکاری کنند

بوشهر- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر همکاری کاملی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی انتخابات با فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای همکاری ادارات و تمامی نهادهای اجرایی با ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها مکاتبات لازم صورت پذیرفته و مکلف هستند طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی با ستاد همکاری لازم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین پیگیری در راستای تجهیز بخشداری‌ها به فیبر نوری توسط فناوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات استان بوشهر در حال انجام است.

وی گفت: به زودی نشست ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات برای برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

لزوم انعکاس اقدامات و عملکرد دولت

پورات تاکید کرد: مدیران استانی به ویژه فرمانداران به صورت مستمر با اقشار مختلف مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات آنان نشست داشته باشند و در مناطق حضور یابند.

وی عنوان کرد: فرمانداران در راستای جهاد تبیین و انعکاس اقدامات و عملکرد دولت به ویژه در شهرستان‌های خود به تقویت روابط عمومی فرمانداری‌ها و تجهیز آنها توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تاکید و تلاش ما در برگزاری انتخابات اسفند ماه اجرای چهار مؤلفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت بالا به عدم جانبداری مسئولین از کاندیداها و همچنین عدم استفاده امکانات بیت المال به نفع یا علیه کاندیدا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359616

مهمترین اخبار ایران و جهان: