نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 16:20

مسلمانان کالاهای سوئدی را تحریم کنند

دفتر سیاسی  انصارالله یمن در واکنش به قرآن سوزی در سوئد، از مسلمانان خواست که کالاهای سوئدی، آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به قرآن سوزی در سوئد اعلام کرد: ما به شدت اقدام سوئد در اجازه دادن به تظاهرات برای قرآن سوزی را محکوم می کنیم.

در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن آمده است: ما این اقدام را گامی خصمانه و هجمه به مقدسات اسلام و تحریک آشکار احساسات مسلمانان می دانیم.

انصارالله یمن اعلام کرد: لابی صهیونیستی در اروپا در ورای این جنایت قرار دارند. قرآن سوزی با ادای فریضه حج از سوی مسلمانان که در آن برائت از دشمنان می شود همزمان شده است. اگر امت اسلامی از دشمنان خدا برائت می جستند، صهیونیستها و غرب کافر جرات حرمت شکنی اسلام و تداوم سریال هتاکی به مقدسات اسلامی را نداشت.

در این بیانیه آمده است: سکوت به هتاکی به قرآن کریم کتاب خداوند، جنایتی بزرگ و اقدامی خطرناک است که غضب الهی و خشم خداوند را به دنبال خواهد داشت.

انصارالله یمن از دولتهای اسلامی خواست که روابط دیپلماتیک خود را با سوئد قطع کنند و از ملتهای اسلامی هم خواست که کالاهای سوئدی، آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317860

مهمترین اخبار ایران و جهان: