نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 15:48

مسئولان فقط به فکر خدمت به مردم باشند

زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور، مسئولان باید از حواشی به دور بوده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه در طول چهار دهه گذشته، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: آنچه که تا به امروز باعث به نتیجه نرسیدن نقشه شوم دشمنان علیه ملت ایران شده، پایمردی ملت ایران بوده و این موضوع را در جنگ تحمیلی به اثبات رساندیم.

وی با بیان اینکه برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بیش از 200 هزار شهید تقدیم این راه شده است، ادامه داد: همین موضوع باعث می‌شود تا هیچ‌کس نتواند نگاه ناروایی به کیان جمهوری اسلامی داشته باشد، از این رو مسئولان نظام نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که در شرایط کنونی فقط باید به فکر خدمت به مردم بوده و از حواشی به دور باشند.

خطیب نماز جمعه زنجان با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران صاحب داشته و اجازه نخواهد داد دشمنان در فکر براندازی آنچه که مردم تا پای جان برای خلق آن حماسه آفریدند، باشند، خاطرنشان کرد: دشمن زمانی تصور می‌کرد که قرار است با انجام کارهای براندازانه، جشن کریسمس را در ایران برپا خواهد کرد، حتی مدعی بودند که جشن چهل سالگی انقلاب برپا نخواهد شد اما به عینه دیدیم که همه این‌ها خیال خامی بیش نبود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به اهمیت مالیات در توسعه جوامع، ابراز کرد: اگر به دنبال درآمد قانونی برای مدیریت کشور هستیم، مالیات یکی از این درآمدها است، موضوعی که در گذشته کمتر به آن پرداخته می‌شد اما امروز همه ما به این موضوع آگاه هستیم که مالیات سرمایه جامعه برای اداره کشور تلقی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، در خصوص کشف توطئه کودتای پایگاه هوایی نوژه اظهار کرد: بدون شک کشف این این توطئه به واسطه تیزهوشی نیروهای انقلاب محقق شد و امروز باید قدردانی امنیت و آرامشی باشیم که به خاطر رخ دادن چنین اتفاقاتی رقم خورده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340616

مهمترین اخبار ایران و جهان: