نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 14:02

اجرای طرح «نجم» در مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اجرا شد

بوشهر- طرح نظارت جامع مهارت «نجم» با حضور بازرسان اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باهدف ایجاد ظرفیت‌های جدید آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای، همگام با سراسر کشور در استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نظارت جامع مهارت «نجم» با هدف بهبود، ارتقا و افزایش بهره‌وری مراکز آموزش فنی و حرفه ای است، گفت: اجرای این طرح کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی را به همراه خواهد داشت.

عبدالمجید دراهکی، نظارت کارآمد و اصلاح گر را از دیگر اهداف طرح نجم عنوان کرد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور با هدف پیشگیری و برنامه‌ریزی هدفمند اجرا شد.

وی تصریح کرد: بازرسین اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور فریبرز فضلی خانی معاونت اداری پشتیبانی حوزه منابع انسانی سازمان فنی وحرفه ای کشور و همچنین اردشیر بهزادی مسئول حراست فنی و حرفه ای استان استان فارس، به همراه سید ابراحیم حسینی از استان فارس مراکز تابعه این استان را ارزیابی کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان‌های استان بوشهر به همراه مرکز سنجش و آزمون آنلاین استان توسط ارزیابان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بازدید و بررسی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312960

مهمترین اخبار ایران و جهان: