نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 14:00

کشف لوازم خودرو قاچاق در خاورشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۵۰ کارتن لوازم یدکی و تزئینی خودرو به صورت قاچاق به ارزش حدودی ۵ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت: تیم اطلاعات کلانتری ۱۷۷ خاورشهر این فرماندهی با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در محدوده خاورشهر، شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار عوامل کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مأموران کلانتری خاورشهر موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق شدند. پس از هماهنگی‌های قضائی مأموران عملیات خود را اجرایی کرده و با حضور در محل این انبار و در بررسی‌های بیشتر از این مکان تعداد ۵۰ کارتن لوازم یدکی و تزئینی خودرو قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان سخنان خود، احساس مسئولیت همه شهروندان در حفظ نظم و امنیت جامعه را امری لازم و ضروری دانست، و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، با پلیس در میان بگذارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356616

مهمترین اخبار ایران و جهان: