نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 10:06

کارگاه آموزشی جهت یابی در شهرستان ملکان برگزار می‌شود

ملکان- رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان ملکان از برگزاری کارگاه آموزشی جهت یابی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکیمه رجبی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی جهت یابی در ملکان اظهار داشت: این هیأت در نظر دارد با همکاری کمیته جهت یابی استان یک دوره کارگاه آموزشی جهت یابی را برگزار کند.

وی افزود: این کارگاه در تیرماه سالجاری ویژه آقایان و بانوان در بخش تئوری و عملی در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان ملکان در ادامه خاطر نشان کرد: شهرستان ملکان ظرفیت بالایی در جهت یابی دارد و حضور قدرتمند در مسابقات لیگ استانی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیأت است.

رجبی با معرفی این رشته ورزشی ابراز کرد: جهت‌یابی ورزشی علمی است که فرد با داشتن یک نقشه که تعدادی هدف بر روی آن مشخص است با پیدا کردن مسیرهای مرتبط، اهداف را جست‌وجو و پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: دراین ورزش، ورزشکار می‌تواند از قُطب نما در مکان‌هایی که امکان پیدا کردن اهداف مشکل است، استفاده کند و فعالیت این رشته زیرنظر هیأت انجمن‌های ورزشی است.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان ملکان با معرفی رشته‌های تحت پوشش این هیأت گفت: هیأت انجمن‌های ورزشی دارای رشته‌های ورزشی اسپوکس، برای تونیک، بیس‌بال و سافت‌بال، تکبال، پارکور، جهت‌یابی، دارت، راگبی، سپک‌تاکرا، طناب‌کشی، فلوربال، فوتبال روی‌میز، کریکت، جوجیتسو، رزم سلطان و ورزش‌های هوایی است.

وی درپایان گفت: علاوه بر رشته‌های فوق و به تازگی رشته پیکلبال و لاکراس نیز به این هیأت اضافه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294660

مهمترین اخبار ایران و جهان: