نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:30

کشف 6 میلیاردی کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 70 دستگاه لوازم برقی آشپزخانه و 3 دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در ایجرود و خدابنده خبر داد.

ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعات ماموران مبنی بر حمل کالای به قاچاق با یک دستگاه خودروی سواری سمند (شوتی) و یک دستگاه خودرو وانت مزدا، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل کالای قاچاق شهرستان‌های خدابنده و ایجرود استان زنجان قرار گرفت. 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محور خدابنده - بیجار و محور بیجار - زنجان دو خودرو اعلامی را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو سمند، 70 دستگاه لوازم برقی آشپزخانه خارجی و از خودرو وانت مزدا نیز تعداد 3 دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد. 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان با اعلام این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 6 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحت رسیدگی است.

پایان پیام/2308

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324860

مهمترین اخبار ایران و جهان: