نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 09:36

اقدامات مهمی در راستای ترویج ورزش همگانی در تبریز انجام شده است

تبریز - سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی گفت: شهرداری تبریز برای ترویج ورزش همگانی گام بلندی را در احیای ورزش بعد از ایام کرونا برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی صبح سه شنبه در دیدار با یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز با قدردانی از فعالیت‌های مجموعه شهرداری تبریز در ترویج ورزش همگانی افزود: شهرداری تبریز با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که در سطح شهر تبریز با ترویج ورزش همگانی داشته گام بلندی را در احیای ورزش بعد از ایام کرونا برداشته است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی عنوان داشت: دیدگاه مثبت مجموعه شهرداری تبریز به ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی قابل تحسین بوده و قطعاً تأثیرات آن را در آینده مشاهده خواهند کرد.

خلیلی با اعلام حمایت فدراسیون از شهرداری در بحث ساختاری اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان یکی از متولیان گسترش ورزش در سطح کشور آمادگی خود را در حمایت ساختاری و موضوعات آموزشی اعلام کرده و با انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی از جنس شهرداری می‌توان همکاری‌های خوبی با تبریز انجام داد.

یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه ورزش همگانی یکی از نیازهای مهم شهروندان به حساب می‌آید، اذعان داشت: با توجه به کاهش سرانه ورزش خانواده‌ها و حذف فعالیت‌های بدنی از سبد روزانه، تمام بخش‌های مرتبط با ورزش بایستی تلاش خود را در جهت قراردادن خانواده‌ها در مسیر ورزش انجام دهند و شهرداری نیز در این مسیر به رسالت خود عمل خواهد کرد.

شهردار تبریز توضیح داد: شهرداری در جهت ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی اقدام به گسترش ورزش محلات در پارک‌های سطح شهر کرده و در تابستان سال جاری نیز برنامه‌های متنوعی برای شهروندان در نظر گرفته است.

وی با ابراز خوشحالی از توجه فدراسیون ورزش‌های همگانی به شهر تبریز یادآور شد: تعامل مناسب شهرداری با فدراسیون می‌تواند پیامدهای مثبتی برای تبریز و آذربایجان شرقی داشته باشد و امیدواریم با افزایش همکاری‌ها بتوانیم از این ورزش در سطح شهر حمایت کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312260

مهمترین اخبار ایران و جهان: