نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 17:11

تشکیل کمیته های حل اختلاف مالیاتی در استان‌ها

کرمان-رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته های تخصصی رسیدگی به موارد اختلاف مالیاتی در استان ها توافق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا پور ابراهیمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته‌های تخصصی به موارد اختلاف مالیاتی در استان‌های مختلف به توافق رسیدند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، خبر داد: در توافق با وزیر اقتصاد مقرر شد در هر استان یک نماینده از کمیسیون اقتصادی، یک نماینده از سازمان مالیاتی و یک نماینده از هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و مدیرکل مالیاتی استان حضور داشته و کلیه موارد اختلافی برای فعالان اقتصادی با سازمان مالیاتی بررسی و با اختیاراتی که از طریق سازمان مالیاتی به استان‌ها داده شده است مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان حل و فصل شود.

وی اظهار داشت: اصناف و بازاریان که در ارتباط با موضوع مالیاتی ۱۴۰۲ اشکالات، ایرادات و اختلافاتی دارند، سریعاً درخواست مربوطه را به هیأت رئیسه اتاق اصناف استان ارائه تا به صورت موردی در کمیته منتخب پرونده‌ها بررسی و گزارش آنها به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیشنهاد مهلت ۱۰ روز و تعیین کمیته‌های تخصصی از سوی کمیسیون اقتصادی و موافقت سران قوا بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر با واحدهای صنفی سراسر کشور و استان کرمان اقدامات ویژه ای برای حل مشکلات این واحدها داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311316

مهمترین اخبار ایران و جهان: